Monteur als ambassadeur

Studieduur:
4 dagdelen
Categorie:
Soft Skills
Prijs:
€700.00 excl. BTW

Er zijn maar een paar woorden nodig om de toon van een gesprek geheel te laten kantelen. Dat kan zowel in je voordeel als in je nadeel werken.

Pas je de juiste gesprekstechnieken toe dan geeft dat een aanzienlijk voordeel in je dagelijks werk. Niet alleen krijg je meer voor elkaar, je laat de klant of collega ook nog met een goed gevoel achter.

In deze cursus leer je de beleving en belangen van de klant en jezelf zodat je elk contact effectief bijstuurt.

Kom welbespraakt en intelligent voor de dag.

Bekeken vanuit praktisch oogpunt.

Vergroot je inlevingsvermogen.

Advies nodig?

Wij helpen je graag!

Niek - Accountmanager
Resultaat
Inhoud
Studieduur
Afronding

Na afloop van deze cursus beschik je over de volgende vaardigheden en competenties:

Je weet welke aspecten de communicatie met klanten en collegas verbeteren.

Je filtert de behoeften van de klant/ collega uit een gesprek.

Je stemt de verwachtingen naar elkaar duidelijk af en maakt hier heldere afspraken over.

Je hebt meer inzicht in commerciële kansen.

Je weet hoe je en klacht op een professionele manier afhandelt.

Resultaat

Na afloop van deze cursus beschik je over de volgende vaardigheden en competenties:

Je weet welke aspecten de communicatie met klanten en collegas verbeteren.

Je filtert de behoeften van de klant/ collega uit een gesprek.

Je stemt de verwachtingen naar elkaar duidelijk af en maakt hier heldere afspraken over.

Je hebt meer inzicht in commerciële kansen.

Je weet hoe je en klacht op een professionele manier afhandelt.

Inhoud

De cursus Monteur als ambassadeur bestaat uit vier dagdelen, hierin leer je alle ins & outs van het effectief communiceren. Dit kun je gelijk toepassen op je klanten, collegas en partner.

Ben je 80% of meer van de cursus aanwezig dan ontvang je een certificaat van deelname.

Tijdens de cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:

Ken je klant: om klantgericht te werken is het belangrijk te onderscheiden wie je klant is en welke soort interne klanten je hebt.

Wat is klantgerichtheid en wat betekent dit voor je handelwijze/ gedrag.

– Het communicatieproces; hoe werkt het?
Vaardigheden voor het effectief communiceren: door de ander vragen te stellen en goed te luisteren kom je erachter hoe de ander denkt.

Informatie op een duidelijke manier overbrengen.

Het komen tot afspraak is afspraak.

Herkennen van commerciële mogelijkheden.

Omgaan met verschillende type mensen.

Omgaan met kritiek, klachten en verwijten.

Studieduur

De cursus duurt 4 dagdelen.

Afronding

Na afronding van de cursus ontvang je bij voldoende inzet, aanwezigheid (80%) en vorderingen een verklaring van deelname.

Er zijn op dit moment geen inschrijfmogelijkheden beschikbaar
Aanmelden voor
Monteur als ambassadeur

1. Kies een startdatum

Terug
Volgende